IS JOUW MERK RELEVANT?

Klanten. Je bent er één, of je hebt ze. Liefst in groten getale en allemaal tevreden. Maar hoe trek je ze aan, hoe houd je ze tevreden en hoe monitor je hun voorkeuren en presenteer je een relevant aanbod?

In tijden waarin termen als customer journey, experience en big data je om de oren vliegen en klanten zich overal bevinden, biedt het Customer Experience Event handvatten om bewuste keuzes te maken en klantrelaties optimaal op te bouwen. Vanuit de juiste strategie en met de juiste software.

Een dag vol cases en tools.

PROGRAMMA TIPS?

Momenteel zijn we druk bezig met
het samenstellen van het programma van 2018.
Tips of wensen? Laat het ons weten!

De impact van customer experience

Customer Experience leeft bij marketeers en bedrijven. Kijk alleen al naar het sterk toegenomen aantal functienamen waarin de termen ‘journey’, ‘experience’ en ‘customer’ voorkomen. En dat geldt zelfs voor functies die in de kern helemaal geen marketingfuncties zijn.

Een optimale customer experience leidt tot tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten. En werkelijk alle contactmomenten en ervaringen tellen dan mee. Vanuit customer journeys worden alle pijnpunten in het contact met de klant bloot gelegd. Maar verbetering van de klantrelatie gaat niet alleen over het verbeteren van de (veelal digitale) processen, maar ook over het creëren van een echte relatie met de klant.

Customer experience gaat allereerst over wat je wil uitdragen als bedrijf, over je merk, je strategie. Vanuit die strategie maak je keuzes om klantrelaties optimaal op te bouwen, en kies je digitale innovaties die dit ondersteunen.

Het Customer Experience Event 2018 zet dit nieuwe ambacht in de juiste kaders. Aansprekende cases, bevlogen sprekers, voorbeeldige bedrijven en de nieuwste technologieën passeren er de revue om je in één dag weer in het hier en nu te zetten van Customer Experience.

Registratie en ontvangst

09.30 – 10.15

Keynotes

10.15 – 12.30

Netwerklunch

12.30 – 13.15

Breakoutrondes

13.15 – 15.00

Keynotes

15.00 – 17.00

Netwerkborrel

17.00 – 18.00

SPREKERS EDITIE 2017

Effie-case Hertog Jan. Hoe de omzet verdubbelde door op alle punten in de klantreis de liefde voor Hertog Jan-bier uit te dragen.

KLM: from purpose to customer experience. If you want to win outside, you need to start inside. KLM scherpte haar ‘purpose’ aan en ontwikkelde een kompas voor elke medewerker.

Sinds 2007 is BMW bezig met de strategische verandering naar ‘Customer Centricity’. Daniëlle Dieben gaf een inkijkje in de transitie van een product- naar een klantgerichte organisatie.

Als zelfs je ouders hun nieuwste mobiele telefoon online kopen weet je dat de customer journey voor electronica voorgoed is veranderd. Welke rol speelt content daarin?