Profiteer van groepskorting vanaf twee personen! Aanmelden

Programma 2018

De impact van customer experience
Customer Experience leeft bij marketeers en bedrijven. Kijk alleen al naar het sterk toegenomen aantal functienamen waarin de termen ‘journey’, ‘experience’ en ‘customer’ voorkomen. En dat geldt zelfs voor functies die in de kern helemaal geen marketingfuncties zijn.

Een optimale customer experience leidt tot tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten. En werkelijk alle contactmomenten en ervaringen tellen dan mee. Vanuit customer journeys worden alle pijnpunten in het contact met de klant bloot gelegd. Maar verbetering van de klantrelatie gaat niet alleen over het verbeteren van de (veelal digitale) processen, maar ook over het creëren van een echte relatie met de klant.

Customer experience gaat allereerst over wat je wil uitdragen als bedrijf, over je merk, je strategie. Vanuit die strategie maak je keuzes om klantrelaties optimaal op te bouwen, en kies je digitale innovaties die dit ondersteunen.

Het Customer Experience Event 2018 zet dit nieuwe ambacht in de juiste kaders. Aansprekende cases, bevlogen sprekers, voorbeeldige bedrijven en de nieuwste technologieën passeren er de revue om je in één dag weer in het hier en nu te zetten van Customer Experience.

Dinsdag 12 Juni 2018
Tom de Ruyck
Tom de Ruyck – Insites Consulting: ‘Het Relevantie Tijdperk’

10.25 40 minuten Zaal plenair Keynote

Iedereen heeft de mond vol van hoe technologie de klantenervaring radicaal aan het veranderen is. In deze presentatie zal Tom argumenteren dat het niet de technologisch sterkst aangepaste is die in dit tijdperk wint, maar het bedrijf dat het best inspeelt op snel veranderende behoeften van de klant.

Lees verder
Wouter van der Drift
Wouter van der Drift – NUON: Van ontwerp naar realisatie van een ideale klantbeleving

11.05 30 minuten Zaal plenair Keynote

Wouter vertelt over zijn ervaringen met het structureel verbeteren van klantbeleving binnen Nuon Zakelijke Markt en welk effect dit heeft op de resultaten. Hij zal ingaan op de vraag hoe hij de ideale klantbeleving ontwerpt, maar vooral stil staan bij zijn ervaringen hoe je van ontwerp van de ideale klantbeleving komt tot de realisatie van de verbeteringen.

Lees verder
Polle de Maagt
Polle de Maagt – srprs.me: Lef om verwachtingen los te laten

11.35 40 minuten Zaal plenair Keynote

Polle de Maagt – Chief of Spontaneity Strategy bij srprs.me – houdt een vurig pleidooi voor het lef om verwachtingen los te laten, reizigers te behandelen als vrienden en de ober te laten beslissen over je eten

Lees verder
Bram van Asseldonk
Bram van Asseldonk & Thomas Bachet – Actify

13.00 30 minuten Zaal plenair Keynote

Als startup heb je maar een doel: zo snel mogelijk loyale klanten krijgen! Actify, een corporate startup binnen Achmea realiseert dit met de LEAN startup methode. Ontdek hoe je met deze aanpak uit silicon valley succesvolle producten co-creëert samen met je klanten.

Lees verder
Beate van Dongen
Beate van Dongen – VODW: Cex Sells

13.30 40 minuten Zaal plenair Keynote

Beate van Dongen – partner van VODW – deelt aan de hand van haar gelijknamige boek ‘CEX Sells’ zes succesfactoren voor effectieve customer experiences.

Lees verder
Jack de Mooij
Jack de Mooij – ING: de weg naar de beste klantervaring

14.10 30 minuten Zaal plenair Keynote

Jack de Mooij neemt je mee in de nieuw gekozen strategie van ING en laat zien dat de weg naar de beste klantervaring met je eigen bedrijf soms buiten je eigen dienstverlening ligt.

Lees verder
Hans van Avendonk
Hans van Avendonk – Landal: Onvergetelijke vakanties zitten in onze natuur

14.40 35 minuten Zaal plenair Keynote

Hans van Avendonk is director marketing communications en vertelt over de rol van identiteit & (internal) branding binnen de customer journey van Landal GreenParks.

Lees verder

Partners