Onvergetelijke vakanties zitten in onze natuur

Keynote

Hans laat in zijn presentatie zien hoe de merkidentiteit van Landal GreenParks het centrale uitgangspunt is voor de beleving van gasten op de parken en de inspiratie vormt voor medewerkers om de beleving continue te blijven verbeteren.

Bij Landal GreenParks nodigen we gasten uit om te ontdekken wat groen voor hen kan doen, want wij geloven dat groen goed voor je is. Landal GreenParks heeft inmiddels 86 vakantieparken in 9 landen die jaarlijks bezocht worden door 2,8 miljoen gasten van diverse nationaliteiten. Ieder park ligt op een mooie locatie midden in de natuur en heeft een uniek, regionaal karakter. De activiteiten op het park zijn gericht op de omgeving en tref je regionale producten op de kaart. Duurzaamheid is een integraal onderdeel van de bedrijfsstrategie, zodat ook toekomstige generaties kunnen blijven ontdekken wat groen kan doen. En last but not least is het essentieel dat de Landal medewerkers allemaal een groen hart hebben. Want zij zorgen ervoor dat de merkbelofte wordt waargemaakt en de verwachtingen van onze gasten overtroffen worden, ieder dag opnieuw.

14.45 30 minuten Zaal 1 Keynote

Hans van Avendonk – Director Marketing Communication @Landal GreenParks

Hans van Avendonk is sinds 2016 werkzaam als Director Marketing Communication bij Landal GreenParks. Hij is o.a. verantwoordelijk voor de internationale groei van het Landal GreenParks merk en de communicatie in alle fases van de guest journey. Hans heeft een brede achtergrond op het gebied marketing en communicatie, met een nadruk op merkenbouw. Gedurende zijn loopbaan heeft hij o.a. gewerkt bij de bureaus DDB, Etcetera en Grey. Van 2010 tot 2016 was hij werkzaam als Hoofd Branding & Sponsoring bij Nationale-Nederlanden. Voor de start van zijn loopbaan heeft Hans heeft Bedrijfskunde gestudeerd aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en meer recentelijk heeft hij een Master in Corporate Communication aan de Rotterdam School of Management behaald.

< Overzicht sprekers

Partners