‘Het Relevantie Tijdperk’

Keynote

Iedereen heeft de mond vol van hoe technologie de klantenervaring radicaal aan het veranderen is. In deze presentatie zal Tom argumenteren dat het niet de technologisch sterkst aangepaste is die in dit tijdperk wint, maar het bedrijf dat het best inspeelt op snel veranderende behoeften van de klant.

10.25 40 minuten Zaal 1 Keynote

Tom de Ruyck – managing partner @ Insites Consulting

Tom de Ruyck verzorgt per jaar meer dan 100 keynote sessies, workshops en incompany trainingen. Hij heeft al in meer dan 35 verschillende landen gesproken op grote business, marketing, technology en research events.

Tom is een expert in het begrijpen van en samenwerken met consumenten en het creeren van een customer-centric organisatie. Daarnaast is Tom ook gespecialiseerd in het voorbereiden van organisaties op een toekomst vol technologische veranderingen en maatschappelijke uitdagingen.

Tom is Managing Partner at InSites Consulting. Hij is daar verantwoordelijke voor innovatie en het adviseren van grote merken (IKEA, Heineken etc.).

< Overzicht sprekers

Partners