Profiteer van groepskorting vanaf twee personen! Aanmelden

Van ontwerp naar realisatie van een ideale klantbeleving

Keynote

Vier jaar geleden heeft Nuon Zakelijke Markt het roer drastisch om gegooid en is gestart met een transitie om van een transactie gerichte naar een klantgerichte organisatie te gaan. Daarbij is veel aandacht besteed aan het ontwerpen van een ideale klantbeleving; door klantfeedback te analyseren en door customer journeys opnieuw te ontwerpen zijn veel inzichten verzameld hoe de klantbeleving het beste verbeterd kan worden. De echte uitdaging is om de inzichten om te zetten in het daadwerkelijk realiseren van verbeteringen die waarde opleveren voor de klant. Wat betekent dit in de praktijk en hoe organiseer je het binnen je organisatie?

In deze presentatie vertelt Wouter over zijn ervaringen met het structureel verbeteren van klantbeleving binnen Nuon Zakelijke Markt en welk effect dit heeft op de resultaten. Hij zal ingaan op de vraag hoe hij de ideale klantbeleving ontwerpt, maar vooral stil staan bij zijn ervaringen hoe je van ontwerp van de ideale klantbeleving komt tot de realisatie van de verbeteringen.

11.05 30 minuten Zaal 1 Keynote

Wouter van der Drift – Customer Experience manager @ NUON

Wouter is Customer Experience Manager voor Nuon Klanten B2B en houdt zich dagelijks bezig met het in kaart brengen en verbeteren van de beleving van de zakelijke klanten van Nuon. Hij werkt sinds 2009 bij Nuon en heeft binnen Nuon/Vattenfall verschillende (inter)nationale functies op het gebied van marketing en market intelligence bekleed. Vier jaar geleden is hij gestart met customer experience binnen Nuon zakelijk en heeft hij zich gespecialiseerd in het customer experience vakgebied.

Wouter behaalde zijn MSc. in Business Administration (Marketing & Strategisch Management) aan de RSM Erasmus University in Rotterdam.

< Overzicht sprekers

Partners