Experts op het gebied van digital CX delen hun visie, learnings en waardevolle tips voor een excellente customer experience. Bekijk hieronder het programma dat bestaat uit keynotes, use cases B2B en B2C en werksessies.

09.00 uur

ONTVANGST EN REGISTRATIE

09.30 uur

09.40 uur

‘IJk’-case voor het vak

door Martien van der Valk, teamlid Valk Digital

09.50 uur

Nudging, gedragsbeïnvloeding en customer-centric denken in de praktijk

door Astrid Groenewegen, mede-oprichter van SUE | Behavioural Design

10.10 uur

Omarm de nieuwe technologivoor rijkere klantervaring

door Max Pinas, Creative director Dept Agency

10.35 uur

11.00 uur

BREAK

11.30 uur

Use cases B2B en B2C

B2C Use Case
Hoe Justdiggit een nieuwe CX ontwikkelde en doneren 2.0 introduceert

door Wessel van Eeden, global marketing director Justdiggit

B2C Use Case
Magenta Marketing: Het toepassen van AI, Personalisatie en een hoop f#ck ups!

door Boris Helleman, Marketing Manager T-Mobile en Mariëtta Robbé Groskamp, Country Director Netherlands Velti

12.30 uur

LUNCH BREAK & PLAYGROUND

13.15 uur

RONDE 1
Werksessies waarin deelnemers zelf aan de slag gaan met User Experience Design, Tools en Data

14.05 uur

RONDE 2

14.50 uur

BREAK

15.20 uur

Keynote over Medewerkersbeleving versus Klantbeleving

15.50 uur

Closing keynote en Wrap-up met visie Customer Experience 

door dagvoorzitter Polle de Maagt

16.30 uur

NETWERKBORREL

17.30 uur

EINDE

Partners