Experts op het gebied van digital CX delen hun visie, learnings en waardevolle tips voor een excellente customer experience. Bekijk hieronder het programma dat bestaat uit keynotes, use cases.

09.00 uur

ONTVANGST EN REGISTRATIE

09.30 uur

09.50 uur

Nudging, gedragsbeïnvloeding en customer-centric denken in de praktijk

door Astrid Groenewegen, mede-oprichter van SUE | Behavioural Design

10.20 uur

Omarm de nieuwe technologivoor rijkere klantervaring

door Max Pinas, Creative director Dept Agency

10.40 uur

11.10 uur

BREAK

Use cases

11.40 uur

Use Case
Hoe Justdiggit een nieuwe CX ontwikkelde en doneren 2.0 introduceert

door Wessel van Eeden, global marketing director Justdiggit

12.10 uur

Use Case
Magenta Marketing: Het toepassen van AI, Personalisatie en een hoop f#ck ups!

door Boris Helleman, Marketing Manager T-Mobile en Mariëtta Robbé Groskamp, Country Director Netherlands Velti

12.40 uur

LUNCH BREAK

13.30 uur

01000100 01100001 01110100 01100001 + ❤️ = eMotion

Door Sander Oskamp ,Creative Director van Wetteloos, het creatieve hart van Elastique

14.30 uur

BREAK

15.30 uur

Closing keynote en Wrap-up met visie Customer Experience 

door dagvoorzitter Polle de Maagt

16.00 uur

NETWERKBORREL

17.00 uur

EINDE

Partners