“IJk”-case voor het vak

Met het aftroeven van tweehonderd merken verspreid over tien sectoren op vijf van de zes bepalende factoren voor een uitstekende Customer Experience (CX), zet het Nederlandse familiebedrijf Van der Valk Hotels de toon voor heel Nederland. Bekend om hun buitengewone, persoonlijke serviceaanbod en het voldoen aan ieders verwachtingen, is de Van der Valk-hotelketen er niet alleen in geslaagd om de harten van consumenten te winnen: zij zijn tevens de nummer 1 in het Customer Experience Excellence-rapport 2019 van KPMG.

Marien van der Valk licht – in hun eigen Van der Valk Utrecht – toe hoe van der Valk elke dag te werk gaat om de beste CX voor hun gasten te bewerkstelligen.

Martien van der Valk – Teamlid bij Valk Digital

Valk Digital is hét faciliterende internetbedrijf achter Van der Valk Exclusief. Martien is teamlid bij Valk Digital. Hij is werkzaam in Van der Valk Utrecht en opereert dus niet vanuit een ivoren toren, maar maakt dagelijks mee hoe het gesteld is met de CX op locatie.

< Overzicht sprekers

Partners