Hoe Justdiggit een nieuwe CX ontwikkelde en doneren 2.0 introduceert

Tijdens deze workshop wil Justdiggit inzicht geven in de nieuwe customer experience die ze heeft ontwikkeld met DEPT, Havas, Timm & PImm, IMA, KInetic  en vele andere partners. Het nieuwe platform en de app waarmee consumenten direct worden gekoppeld aan vergroening in Kenia. Middels Facebook messenger of de website kunnen consumenten waterbunds kopen en worden ze de eigenaar van een eigen stukje vergroening in Kenia. Middels foto’s en video’s wordt men op de hoogte gehouden van de vergroening. Dit platform speelt in op de behoefte aan transparantie en personalised content. 95 % van de donatie komt direct ten goede aan de boer die de vergroening realiseert.

Wessel van Eeden, Global Marketing Director bij Justdiggit

Wessel van Eeden is purpose marketing communication specialist. Sinds 2013 is hij global marketing director bij Justdiggit en leidt hij als purpose marketeer wereldwijd marketing en communicatie van de organisatie. Samen met partners als Havas, JCDecaux, Talpa, DEPT, IMA, UNEP en vele andere creëert Justdiggit een ReGreen Revolution.
Hiervoor was Wessel verantwoordelijk voor internationale marketing en communicatie bij ID&T tijdens de eerste Sensation events en haar internationalisering. Sinds 2003 was hij betrokken bij de start van Dance4life waar hij tot 2010 wereldwijde marketing leidde en heeft samengewerkt met Tiësto, Maxi Jazz, The Black-Eyed Peas, Coca Cola, Durex, Saatchi & Saatchi, MTV en nog veel meer.

< Overzicht sprekers

Partners