Boost je NPS met inzet van advanced analytics

Keynote

Veel organisaties richten al klantreizen in om in te spelen op de behoeften van hun klanten. Maar hoe zet je nu de volgende stap? En dit in combinatie met het behalen van resultaten op de belangrijkste KPI’s.

  • Hoe krijg je, met behulp van data science magic en het CX Insights Framework, meer inzicht uit klantgedragsdata en onderzoeksdata?
  • Wat heeft de grootste impact op NPS en klantwaarde-ontwikkeling?
  • Hoe gebruik je reeds beschikbare klant- en klantgedragsdata?

Jolien Nelemans en Tamara Mom van de Volksbank gaan, samen met Theo van der Steen, in op het boosten van je NPS met inzet van advanced analytics.

Jolien Nelemans en Tamara Mom – De Volksbank

Tamara Mom en Jolien Nelemans zijn beide marketeer klantbeleving binnen het Customer Experience team van de Volksbank (SNS, ASN, Regiobank en BLG Wonen). Tamara is tevens gedragsveranderaar en klantreisexpert. Jolien Nelemans is daarnaast ook productowner CX.

< Overzicht sprekers

Partners