Hoe de klantreis bij KLM verandert onder invloed van technologische ontwikkelingen

Keynote

KLM streeft ernaar de klantreis van haar passagiers continue te verbeteren. Daarvoor maakt KLM volop gebruik van de nieuwste technologische ontwikkelingen. Mijke zal in haar presentatie laten zien hoe ontwikkelingen als Voice, Biometrie en RFID waarde toevoegen aan deze KLM-klantreis. Zij zal hier concrete voorbeelden van geven en ingaan op de uitdagingen van deze toepassingen in de praktijk. Waar moet je allemaal rekening mee houden? En hoe behoud je ook de ‘human touch’?

Mijke van Ballegooijen – Director Customer Experience Air France-KLM

Mijke heeft een Masters diploma in Bedrijfseconomie en Politicologie. Ze is werkzaam bij KLM sinds 2006 en heeft sindsdien verschillende commerciële en operationele management posities bekleed. In 2011 is zij aangesteld als Commercieel Directeur voor de Near East, gestationeerd in Beiroet, Libanon. In 2013 werd zij Directeur Secure Logistics binnen de Cargo divisie, waar zij zowel operationeel als commercieel verantwoordelijk was voor alle waardevolle transporten. In de zomer van 2016 is bij KLM de nieuwe afdeling Customer Experience opgezet en is zij aangesteld als Directeur Customer Experience. Mijke stond hiermee aan de basis van de introductie van Customer Experience, Journey Mapping and Journey Analytics binnen KLM. Mijke is getrouwd en heeft 2 kinderen.

< Overzicht sprekers

Partners