Boost je NPS met inzet van advanced analytics

Keynote

Veel organisaties richten al klantreizen in om in te spelen op de behoeften van hun klanten. Maar hoe zet je nu de volgende stap? En dit in combinatie met het behalen van resultaten op de belangrijkste KPI’s.

  • Hoe krijg je, met behulp van data science magic en het CX Insights Framework, meer inzicht uit klantgedragsdata en onderzoeksdata?
  • Wat heeft de grootste impact op NPS en klantwaarde-ontwikkeling?
  • Hoe gebruik je reeds beschikbare klant- en klantgedragsdata?

Theo van der Steen gaat, samen met Jolien Nelemans en Tamara Mom van de Volksbank, in op het boosten van je NPS met inzet van advanced analytics.

Theo van der Steen – partner en oprichter Underlined

Theo is oprichter van Underlined. Hij is actief met het opzetten en begeleiden van data driven methoden om impactvol te verbeteren in klantbeleving. Theo verzorgt regelmatig gastcolleges, bij onder andere Nijenrode & het JADS. Daarnaast werkt hij samen met de JADS universiteit voor continu onderzoek en nieuwe leercontent op het gebied van Artificial Intelligence. Theo heeft meerdere nominaties ontvangen voor zijn werk in CRM en CX, zoals voor MOA insights professional van het jaar 2017 (bureauzijde).

< Overzicht sprekers

Partners