Magenta Marketing: Het toepassen van AI, Personalisatie en een hoop f#ck ups!

Hoe zorg je dat jouw klanten elke dag de best mogelijke service ontvangen? Ook wanneer er niet veel gegevens bij jouw organisatie bekend zijn over jouw klant, zoals bij PrePaid-klanten van T-Mobile het geval is. Om zo relevant en persoonlijk mogelijk met deze klantgroep te kunnen communiceren maakt T-Mobile gebruik van AI. Daarnaast geven ze een kijkje in de keuken van hun Loyaliteitsprogramma “PrePaid Surprise”.

Altijd al willen weten welke tooling wordt ingezet? En hoe marketing, klantenservice, IT en sales samen werken om haar klanten de best mogelijke CX te geven? Boris Helleman en Mariëtta Robbé Groskamp werken al jaren samen om de customer experience van T-Mobile klanten te optimaliseren. Tijdens Customer.20 delen zij hun aanpak, learnings en valkuilen die zij onderweg zijn tegengekomen.

Mariëtta Robbé Groskamp – Country Director Netherlands | Velti

Mariëtta Robbé Groskamp heeft een internationale marketing en sales achtergrond en gewerkt voor o.a. Microsoft, Dell, Orange, T-Mobile en verschillende internationale start-ups. Ook deelt ze veel van haar kennis online in haar persoonlijke Blog. Het bedrijf Velti, waar ze werkzaam is, is een toonaangevende leverancier van innovatieve, mobielgerichte marketing en klantbehoud gebaseerde oplossingen die wereldwijd worden vertrouwd door honderden merken, mediagroepen en mobiele operators zoals T-Mobile.

< Overzicht sprekers

Partners