Data & Analytics verbetert dienstverlening van KPN

Keynote

KPN heeft de afgelopen 2 jaar de wijze van klantinteractie volledig vernieuwd, zodat hun klanten de meest relevante boodschap krijgen gepresenteerd. Dit kan zowel een commerciële propositie zijn als een service bericht. Het resultaat voor KPN is een sterke stijging van het aantal transacties en een daling van het aantal opzeggingen. En het leverde KPN begin dit jaar de DDMA Customer Data Award op. Mark laat in zijn presentatie zien welke stappen zijn gezet en waarom.

Mark van der Vlies – Director Customer Interaction KPN.

Mark van der Vlies is Director Customer Interaction KPN.  Mark heeft ruimte ervaring in Marketing & Sales. Hij is momenteel – vanuit de afdeling Data & Analytics – verantwoordelijk om de klantinteractie meer data gedreven te maken. Vanuit het team is een data en campagne omgeving neergezet waarbij – op een geautomatiseerde wijze – klanten op het juiste moment de meest relevante boodschap krijgen gepresenteerd. Dit kan zowel in de Inbound kanalen zijn, zoals de callcenters, winkels en Online als de Outbound kanalen.

< Overzicht sprekers

Partners