Design Thinkers Bootcamp

Keynote

Hoe ontwerp je het optimale proces voor het bedienen van klanten? Pas nadat je het klanttraject in kaart hebt gebracht, kun je de belangrijkste pijnpunten (soms ook wel “momenten van waarheid” genoemd) begrijpen. Dit zal onvermijdelijk leiden tot kansen om ze op te lossen.

De Customer Journey is de visualisatie van wat je klanten doormaken. Je moet ontdekken hoe moeilijk het is om je klant te zijn, en wat zijn die punten van pijn en momenten van waarheid om echt succesvol te zijn. Tijdens de mini bootcamp gaat Tim in de middag in op de rol van design thinking in het opnieuw uitvinden van de klantervaring.

Tim Schuurman – partner en oprichter Design Thinkers Academy

Tim Schuurman is partner en mede oprichter DesignThinkers Academy. Hij heeft een MBA en MSc in and Financial Management. Hij is lang actief geweest als Business Consultant en in verschillende management rollen in het bedrijfsleven.

Hij is een ervaren en enthousiasmerende facilitator van projecten waar Service Design Thinking een nieuwe manier van werken is. Tim is een ondernemer, hij heeft verandertrajecten geinitieerd en begeleid binnen zowel private als publieke omgevingen. Hij heeft uitgebreide internationale ervaring en is gewend in verschillende culturen te opereren.

Hij is een teamspeler die erop gericht is mensen binnen een team optimaal te laten presteren. Hij geeft les op Univemeetrsiteiten en Hogescholen

 

< Overzicht sprekers

Partners